• Gloriett Fejlesztőház

    Alapozó terápia | Alapozó fejlesztés | Homloklebeny teráipa | Kézműves foglalkozás | Fejlesztő pedagógus | Iskolaelőkészítő foglalkozás | Színjátszás

  • Gloriett Fejlesztőház

    Alapozó terápia | Alapozó fejlesztés | Homloklebeny teráipa | Kézműves foglalkozás | Fejlesztő pedagógus | Iskolaelőkészítő foglalkozás | Színjátszás

Stieber Magdolna

A Gloriett Fejlesztőház egyik alapítója és vezető terapeutája vagyok, szakmám szerint óvodapedagógus, tanítónő és alapozó- és homloklebeny terapeuta. A Fejlesztőházban, valamint oktatási intézményekben alapozó terápiát és homloklebeny terápiát tartok 5-16 éves gyerekeknek. Emellett lét éves kortól beszédindító és mozgásfejlesztő órákat is vezetek. Kollégáimmal a komolyabb beszédértési- észlelési vagy logopédiai problémákkal rendelkező gyermekeket pedig komplex beszédfejlesztő terápiával várjuk.

Számomra az a legfontosabb, hogy a gyerekek játszva és örömmel fejlődjenek az órákon.

Varga Nikolett

A Gloriett Fejlesztőházat Stieber Magdolnával álmodtuk meg és hoztuk létre. Óvónőként szerettem bele a mozgásfejlesztésbe, lassan 10 éve foglalkozom alapozó terápiával, és az évek során homloklebeny-fejlesztő és beszédindító mozgásfejlesztő foglalkozásokat is tartottam. A bölcsődés korosztálytól kezdve a kiskamaszokig minden korosztállyal van tapasztalatom.

Nagyon motivál, hogy a különböző korú gyerekekkel megtaláljam a közös hangot, mert hiszem, hogy ez a sikeres fejlesztés egyik kulcsa: partnerként kezelni a gyerekeket és eszerint is kommunikálni velük.

Hemző Rózsa

Óvodapedagógus és fejlesztő, differenciàló pedagógus vagyok. A Fejlesztőhàzban iskola előkészítőt tartok nagycsoportos óvodàsoknak, illetve igény esetén egyéni fejlesztéssel is foglalkozom. Feladatom többek között olyan tanulàsi zavarok megelőzése, mint a diszlexia, a diszgráfia, a diszkalkulia, és a veszélyeztetettség csökkentése. A fejlesztések hatékonysàga érdekében szorosan együttműködünk a mozgàsteràpiàs kollégàkkal.

Célom, hogy a gyermekek megfelelő tudàssal és részképességekkel rendelkezve eredményesen és pozitív élményekkel vegyék az iskolakezdés akadàlyait.

Szalay-Gergely Edina

Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán végeztem, Értelmileg akadályozottak pedagógiája és Pszichopedagógia szakon. Az elmúlt 20 évben nagy tapasztalatra tettem szert a 0-14 éves korosztály képességfelmérésében és fejlesztésében. Folyamatosan részt veszek továbbképzéseken, bővítem az ismereteimet, hogy a gyermekek fejlődését minél szélesebb körben tudjam megtámogatni.

Mottóm: ”Élményalapú tanulás, játszva fejlődés.”

Hollai-Heisler Anna

A Gloriett Fejlesztőház Dráma pedagógusa vagyok, három éve diplomáztam Színészként és Dráma Tanárként. A Hunyadi Általános iskolában, a Sztalkerban és a Táncművészeti Egyetemen is oktatok 8-18 év közötti fiatalokat. Az Itt és Most Improvizációs Társulat tagjaként improvizációs előadásokban színészként, felnőttképzésben trénerként is tevékenykedem. A Fejlesztőház táboraiban rendszeresen tartok órát, ezek mellett Ringató Foglalkozásvezetőként heti egy alkalommal zenés baba-mama foglalkozásra várom az érdeklődőket.

Hiszem, hogy minden fiatal egy-egy valamiben a legjobb, csak meg kell találni azt az egyet amit szeret csinálni, és amiben magára talál.

Horváth Janka

Táncpedagógusként 15 éve foglalkozom gyerekekkel, de mióta anya lettem, elvarázsoltak a babák és a 0-3 éves korosztály fejlesztéséről, neveléséről kezdtem tanulni. Babatornát, óvoda előkészítő foglalkozást és babamasszázst tanítok a Gloriett Fejlesztőházban. Azért jelent számomra sokat a babatorna, mert nemcsak a mozgás- és beszédfejlődést segítjük játékosan babáinknál, hanem létrehozunk együtt egy olyan közösséget, ahol mi anyukák tudjuk egymást segíteni tanácsokkal, információkkal. Hogy minél többet adhassak munkám során, elvégeztem egy csecsemőkori reflexekkel foglalkozó képzést, emellett pedig babamasszőr és babamasszázs oktató képesítést is szereztem. Külön öröm számomra, hogy a kisfiaimmal együtt csinálhatom mindezt.